انالله و انا الیه راجعون

روزی که آمریکای جهانخوار با همراهی اعوان جنایتکارش سرزمین اسلامی عراق را مورد تجاوز و تاخت و تاز قرار داد شعار مردم فریبش این بود که:

ما دمکراسی و آزادی را برای ملت عراق به ارمغان می آوریم!!!

ما صلح و رفاه و دولت مردی را به ملت عراق هدیه می دهیم!!!

امروز معنای دمکراسی‏؛آزادی؛صلح و امثال این شعارهای پوچ و تو خالی ولی فریبنده و ظاهرا زیبا در عمل ددمنشانه و هتک حرمت عتبات عالیات و نوامیس و کشتاربی رحمانه ی مردم مظلوم و ستمدیده ی عراق به وضوح مشاهده می کنیم.

ما مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی چهره ی خبثت و بی نقاب آمریکا و اسرائیل و ایادی خونخوار آنها را در شکنجه؛کشتار؛تجاوز وبالاخره هتک حرمت اسائه ی ادب نسبت به حرم مطهر حضرت امام علی (ع)؛حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(س) به عینه مشاهده و آن را شدیدا محکوم می نمائیم.

به یقین این بی حرمتی ها بی جواب نمانده و پیروان مکتب عاشورای حسینی در فرصت مناسب پاسخی در خور به کافران مست‏ غرور و دیوانگی ناشی از قدرت خواهند داد.

شرکت در راهپیمایی چهارشنبه 30/2/83 تنها ضرب شستی از درس آموختگان مکتب شهادت و پیروان ولایت و عاشقان سید علی خواهد بود.

اعضای پایگاه بسیج جندالله-حوزه 261

سپاه ناحیه ابوذر تهران-فردی کوچک از این عضو بزرگ منتظر کوچک

نظرات 9 + ارسال نظر
بهزاد چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:19 ق.ظ http://ayatesheytani.tk

ببخشید شما چرا کاسه داغتر از آش شدید؟!!! کی گفته قراره عراق حکومت اسلامی راه بیفته که از الان میگی عراق اسلامی؟!!! :)) بغیر از اون مقتدی صدر عقده ای اونجا کسی طرفدار جمهوری اسلامی نیست :)) راستی چرا مثل همیشه تظاهرات رو روز جمعه ننداختین؟!!!واسه اینکه کارمنداو کارگرا رو بزور ببرین تظاهرات تاش لوغ نشون بدین نه؟:)) بد نیست یخورده از خواب بیدار شی و ببینی بیشتر از ۷۰-۸۰٪ مردم ایران طرفدار آمریکان در ضمن از این به بعد خواستی کامنت بزاری اول وبلاگو بخون بعد چرت و پرت بگو اکی عزیز؟:))

یه منتظر نالایق یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:48 ق.ظ http://shiva-omid.blogsky.com

سلام منتظر کوچک :) تولدت مبارک باشه .... به امید ظهور ولی عصر ....موفق باشی

لیدا سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:32 ب.ظ http://hamrahan5.persianblog.com

سلام...خیلی جالب بود...استفاده کردم...ممنون میشم به منم سر بزنی....راستی...امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه...یادت نره

احسان جون چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:48 ق.ظ http://www.eternally.persianblog.com

دوست عزیزم سلام ........از آشنایی با وبلاگ شما خیلی خوشحال شدم به امید ظهور امام زمان ......به من یه سری بزن خیلی دوست دارم بیشتر آشنا بشیم

ای دی من رو اد کن روی یاهو مسنجرت چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:16 ب.ظ

ما مخالفان جمهوری اسلامی امروز هستیم تا تو حرفت رو بزنی ولی خدا وکیلی یه کم هم فکر کن ببین آخه مگه با عقل جور در میاد

خودت بگو ... من میخواهم با شما صحبت کنم

لطفا آی دی من رو اد کن و یک روز من با شما صحبت خواهم کرد و فکر میکنم بد نباشه

یا شما اشتباه میکنی و من درس میگم یا اینکه من اشتباه میکنم و شما من را اصلاح کن

پس آی دی یاهو مسنجر من رو اد کن و منتظر باش تا آنلاین بشوم و با هم در مورد سیاست جهان صحب کنیم و بهت بگم چه خبره توی این دنیای ما ... خدانگهدار ایران

[ بدون نام ] شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:59 ق.ظ

درود خدا بر مهدی (عج) و لعنت به همه فریبکاران و دجال صفتان تاریخ از معاویه گرفته تا سید علی گدای پفیوز ..از جورج بوش سفیانی گرفته تا تونی بلر ..همه از دم خوار کسده هستند...کیر تو کس ننه هر چی آخوند..

الماس عشق یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:41 ق.ظ http://www.diamound01.blogsky.com

سلام //عزیز دیگه سری به ما نمی زنی؟

الماس عشق چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:14 ق.ظ http://www.diamound01.blogsky.com

سلام لوگو هم گذاشتم عزیز.. اسم لینک هم درست کردم دگه امری؟....بای

[ بدون نام ] شنبه 20 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 09:11 ق.ظ

اول حرفای پایینی را توجه نکن و بعد دعا کن مهدی فاطمه زودتر بیاد خودش جواب اینها را بده . آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد