گوش به لبهای آسمان...


 و من هیچ نبودم، و آن هیچ هم نبودم، و همه چیز از «در لطف تو» می آمد، و این هیچ من
شد.

آنگونه که «لطف» تو می خواست. و چه روزگاری بر من رفت که «هیچ نبودم».

هیچ شیء قابل ذکری و تو چراغی برداشتی، که تمام کوچه ها را روشن می کرد، و تمام چاهها را !

و در من نهادی ! و من با همه هدایتهای تو، حرکت کردم ... و هر روز از تو فاصله گرفتم، هر چه من تر می شدم، 

تودورتر می شدی و تو، تو تر می شدی، اما هر چه از «من بودن» ، بیرون می آمدم، تو دیگر تو نبودی، و من 

چه دیر فهمیدم. و شاید برای این است که «کودکی من را همه دوست دارند» چرا که به تو نزدیکتر هستم و 

در تو، توتر بودم. تو، من و همه ما را، از دل دهر، با راه آشنا کردی که نه ! خود راه کردی و هر روز از تو فاصله را 

بیشتر کردیم. آنگاه مُهری بر دلهایمان به مِهر نهادی. « مُهر مِهر علی» و این روشن ترین چراغی بود که بر 

فراز چاهها  و تمام کوچه ها نهادی و این مُهر بر دلهای ما زدی از اول تا آخر و حتی این مُهر هدایت را تجسم 

بخشیدی به حضور نازنین علی و مِهر مُهرش بر هر دل نهادی چه من بداند و چه نداند و گفتنی با این مُهر 

آزادتان کردم بروید.

«اما شاکراً و اما کفورا»   

سوره مبارکه دهر

 منبع:سایت اطلاع رسانی رشد

نظرات 9 + ارسال نظر
ابراهیم جمعه 18 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:02 ق.ظ http://enazemi.pershanblog.com

دلت شاد باشد به معنویت

[ بدون نام ] جمعه 18 دی‌ماه سال 1383 ساعت 11:05 ق.ظ http://rv.persianblog.com

سلام آقا سجاد ارادت داریم ـ‌ زیبا بود ـ‌ چاکریم

مـنتظر المـهدی سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1383 ساعت 09:56 ق.ظ http://www.ImamAlmahdi.Persianblog.Com

بسم رب المهدی ارواحنا فداه ....... سلام ....... شهادت امام جود و بخشش حضرت امام محمد تقی علیه السلام رو به ساحت مقدس حضرت حجت ارواحنا فداه و همینطور به شما داداش گلم تسلیت میگم ........ مطلب این بار هم عالی بود مثل همیشه (مهری از مهر علی کنده به یاقوت دلم ..... از ازل تا به ابد شکر کنم بر حکاک) ....... در پناه خدا ........ یاعلی.

سید جعفر پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:45 ق.ظ http://mehrdarmehr5.persianblog.com

…..السلام علیک یا اباصالح المهدی (عج).....اللهم کن لولیک الحجه بن الحسن ....... صلواتک علیه و علی ابائه فی هذه الساعه و فی کل ساعه ....... ولیا و حافظا و قائدا و ناصرا و دلیلا و عینا ..........حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا برحمتک یا ارحم الراحمین اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و فرج مولانا صاحب‌الزمان

سید پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:46 ق.ظ http://mehrdarmehr.blogsky.com

«انّ احبّ الاعمال الى اللّه عزّوجلّ انتظار الفرج و مادام علیه العبد المؤمن.»
«در هر صبح و شام منتظر فرج باش»!

منتظرالمهدی سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1383 ساعت 04:33 ب.ظ http://imamalmahdi.persianblog.com

بابا ای ول ...... آخــــــــرشــــــــه ....... ما شالله به این همه هنر و استعداد و سلیقه و این حرفا...... گفته بودی سرشار از این حرفایی ها .... الان دیگه باورم شد ....... من موندم تو اینهمه ذوق و استعدادو نوآوری رو از کجا آوردی آخه !!!!! خیلی خیلی قشنگ شده ...... یعنی از اولشم قشنگ بودها الان قشنگتر شده ....... نمرت بیسته بیسته داداشی.... همینو بذار باشه ..... ضمنا اگه افتخار بدین بیایم یه مدت شاگردیتونو بکنیم بابا.........یه چیزیرو میدونی؟ منم یه داداش کوچولو دارم عین عین خودته .......آخر استعداد ....... تو خونه بهش میگیم استاد ....... هر وقت میام اینجا تو وبلاگت یاد اون میافتم ....... حیف که کار دارم باید برم بقیه تعریف و تمجیدها باشه واسه بعد ...... فعلا یاعلی.

امین چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1383 ساعت 02:44 ب.ظ

میلاد چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1383 ساعت 09:46 ب.ظ

چقدر قشنگه اینجا .. به ما هم یاد بدین از این چیزا ..
کارت خیلی درسته ..

یوسف زهرا شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:05 ب.ظ http://www.yoosof.com

وبلاگ نویس عزیز؛
با عرض سلام و خسته نباشید، سایت یوسف زهرا به آدرس: www.yoosof.com به تازگی شروع به فعالیت نموده است. لطفاً از این سایت دیدن نموده و نظرات و پیشنهادات خود را در این خصوص برای ما ارسال فرمایید.
با تشکر
مدیریت سایت یوسف زهرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد