... و من چون عاشقی کوچک

من کنت مولا فهذا علی مولا

عید سعید غدیر خم بر تمامی مسلمانان جهان مبارک باد

             
عیدتون مبارک

2 روز پیش با دو تا از رفقای اهل دل رفتیم پابوس حضرت معصومه(س) و همچنین رفتیم زیارت که نمی شه  گفت، محضر یار سفر کرده مون مهدی(عج). به من که خیلی صفا داد، ولی حیف که وقت کم بود. من که همه شما رو دعا کردم ولی بعضیا رو نمی دونم. به هر حال ما که گنه کاریم و کسی نیستیم که به این مقام برسیم که بخواهیم از خداوند شما رو مورد لطف خودش قرار بده ، ولی دیگه دعا کردیم که یه وقت نگید که سجادم........

اما این مطلبی که آماده کردم برای این سفر دو روز پیشمونه که رفته بودیم زیارت حضرت معصومه(س)

دل و جانم عاشقانه تو را می جویند، در کوچه باغ اندیشه ام غوغایی سخت برپا شده. دل و جانم را برداشته ام و هم چون عاشقی کوچک و بی قرار به سویت می شتابم.

بر کدامین لبخند می توان امید بست ؟؟ در این میان تو را یافتم و با تو خط قرمزی بر تمام دل ها کشیدم.من به سوی تو می آیم تا دستهایم را بر بال و پر خورشید وجودت بسایم، تا روحم را التیام بخشم. در جوار بارگاه منورت، دلم را با شمیم معصومیت تو غبار روبی نمایم. اکنون در صحن بارگاهت کبوتران عاشق وجودم را به پرواز در می آورم تا بر فراز گنبدت پرواز عشق کنند و دانه ی محبت برچینند. من کبوتران سلامم را همراه با خواندن زیارتنامه به سویت می فرستم. در کنار شما بودن و با عشق شما زیستن هیچ گاه سیرابم نمی کند. با دیدن سیل عظیم عاشقانت من چون نیز پری سبکبال به آن ها پیوستم ، به آنهایی که چشمانشان در هاله ای از اشک فرورفته است.آنانی که زمزمه ی << یا معصومه>>ی آن ها دل هایی چون سنگ را نرم می کند.کدامین قلم قادر به توصیف توست؟؟؟ تو در متن کلام هیچ کس نمی گنجی. با گام های آهسته باز می گردم در حالی که روحم آزادانه و خوشحال با کبوتران حرمت به پرواز در می آید و عاشقانه از تو می خواهد که دیگر بار لیاقت شرفیابی به حضورت را به او عنایت کنی.


                                     التماس دعا

نظرات 10 + ارسال نظر
یاس یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:37 ب.ظ http://harimeyas.persianblog.com

سلام .. عید رو دوباره تبریک میگم دوماا زیارت قبول .. انشاءلله که مارو هم از دعاتون بی بهره نگذاشته باشید .. سوما خوش به حال داداشت که داداشی مثل تو گیرش اومده .. چهارمن التماس دعا یا علی ..

علیرضا دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 04:47 ب.ظ http://champions.blogsky.com

عیدت مبارک

منتظرالمهدی سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:49 ق.ظ http://imamalmahdi.persianblog.com

بسم رب المهدی ارواحنا فداه .
مرقد پاک حضرت معصومه (س) تجلیگاه انوار مقدس قبر مطهر و ناشناخته حضرت زهرا (س) است . (((امام باقر(ع) یا امام صادق (ع) )))
*****************************
ای مظهر عصمت خــدا معصومه (س)
کن مرحمتی بسوی مـا معصومه (س)
از ما تو رضــــا باش بجــان زهـــرا (س)
ای نام برادرت رضـــــــا معصومه (س)

*****************************
سلام علیکم و رحمة الله . زیارت قبول مومن . انشاالله بازم قسمتت بشه . بشدت التماس دعا دارم داداشی گلم ...... یاعلی مدد.

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:19 ق.ظ

این حرف ها یعنی چه ؟

محمد رضا چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 06:08 ب.ظ http://mrr456.persianblog.com

سلام .
توانستی یک سری هم به وبلاگ ما بزن .
یا علی .
۱۴/۱۱/۸۳ چهارشنبه ساعت ۰۰/۱۸

آفتاب مهر جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.aftabemehr.tk

با سلام... فرارسیدن عید مباهله، سالروز پیروزی پیامبر اسلام (ص) بر مسیحیان نجران را تبریک و تهنیت می گوییم.به وبلاگ زیبا و پر محتوای شما لینک دادیم. خوشحال می شویم که به ما هم سری بزنید. در پناه خدا و آقا امام زمان عج همیشه موفق٬ پیروز و سربلند باشید. با تشکر مدیریت وبلاگ آفتاب مهر

منتظر شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 04:45 ب.ظ http://rahgozarjaddeh.persianblog.com

سلام برفاطمه معصومه//یا فاطمه معصومه بوی عطر گوهر پنهان بقیع را در بارگاه ملکوتی شما می جویم پس قسمت ما هم کن//...زیارت قبول//وبلاگت واقعا حرف میزنه اونم حرف دل/یا حق

آفتاب مهر یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.aftabemehr.tk

با سلام و تشکر از اینکه سرزدید. وبلاگ حریم یاس رو نگاه کردم. خوب بود ان شاء الله بزودی به اون هم لینک میدم. در ضمن وبلاگ ما خیلی هم گمنام نیست! با تشکر مدیریت وبلاگ آفتاب مهر

قالب سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:41 ق.ظ http://amirali2.blogsky.com

mikham begam chejoory ghalebe weblogeto injoory kardi???

بگین سروش دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:19 ب.ظ

از مطالبتون خیلی خوشم اومد.
ولی یه خاهش.
فرا حزبی فکر کنین و بنویسید.
حتمن بازم میام.
موفق باشید.
خداحافظ.

سلام سروش جان
خوبید دوست عزیز؟؟؟؟
نمی دونم چرا خیلی با نظرتون حال کردم!!!!!!!
نمی دونم واقعاْ !!!!!!!
اما پاسخ نظرتون
شما اگه به مشخصات من بر گردید می بینید که من فقط ۱۴ سالمه!! اگه امکان داره برام توضیح بدید { فرا حزبی} یعنی چی؟؟؟؟؟؟
خیلی ممنون می شم
بعد یه خواهش دیگه. از این به بعد نظرتونو تو اولین مطلبم بزارید. چون من نظرای مطلبای قبلیمو زیاد نگاه نمی کنم. ممنونم. بازم
باز هم به من سر بزن. یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد