انالله و انا الیه راجعون

روزی که آمریکای جهانخوار با همراهی اعوان جنایتکارش سرزمین اسلامی عراق را مورد تجاوز و تاخت و تاز قرار داد شعار مردم فریبش این بود که:

ما دمکراسی و آزادی را برای ملت عراق به ارمغان می آوریم!!!

ما صلح و رفاه و دولت مردی را به ملت عراق هدیه می دهیم!!!

امروز معنای دمکراسی‏؛آزادی؛صلح و امثال این شعارهای پوچ و تو خالی ولی فریبنده و ظاهرا زیبا در عمل ددمنشانه و هتک حرمت عتبات عالیات و نوامیس و کشتاربی رحمانه ی مردم مظلوم و ستمدیده ی عراق به وضوح مشاهده می کنیم.

ما مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی چهره ی خبثت و بی نقاب آمریکا و اسرائیل و ایادی خونخوار آنها را در شکنجه؛کشتار؛تجاوز وبالاخره هتک حرمت اسائه ی ادب نسبت به حرم مطهر حضرت امام علی (ع)؛حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(س) به عینه مشاهده و آن را شدیدا محکوم می نمائیم.

به یقین این بی حرمتی ها بی جواب نمانده و پیروان مکتب عاشورای حسینی در فرصت مناسب پاسخی در خور به کافران مست‏ غرور و دیوانگی ناشی از قدرت خواهند داد.

شرکت در راهپیمایی چهارشنبه 30/2/83 تنها ضرب شستی از درس آموختگان مکتب شهادت و پیروان ولایت و عاشقان سید علی خواهد بود.

اعضای پایگاه بسیج جندالله-حوزه 261

سپاه ناحیه ابوذر تهران-فردی کوچک از این عضو بزرگ منتظر کوچک

سلامتی امام زمان (عج) و رهبر

سلامی گرم چون گرمای خورشید به بروبچه های خورشید
امیدوارم که حالتون خوب باشه. به جا که اوردید منتظر کوچکم.امروز می خواستم چند تا نکته رو به تمامی دوستان بگم که شاید تونسته باشن به من منتظر حقیر کمکی کرده باشن:

  1. دوستانی که نظر میدن حتما اگر براشون مقدوره آدرس پست الکترونیکی و یا آدرس وبلاگ خودشونو برام وارد کنند تا من بتونم از یه طریقی بهشون کمک کنم.(راستی خبری از اون دوست گمناممون نیستا!!!!! اقا شما که هر روز نظر میدادی! )

    2- دوستان عزیز من از شما یه نظر سنجی میخواستم بگیرم ولی نشد.اگه مشکلی نیست در همین قسمت نظرات بگید که دوست دارید از امام زمان (عج) بیشتر در چه موضوعی( شعر‏‏*مداحی*مطلب*عکس*فیلمو هر چیزه دیگه ای که به ذهتون می رسه) بنویسم؟؟؟؟؟ و بگن چه جور اهنگ یا مداحی بزارم-اصلا به طور کلی وبلاگ چی کم داره.

  2. دوستانی که مایل به تبادل لینک و لوگو هستند حتما اول به من خبر بدن تا من هم لینک یا لوگوتونو توی لوگو دوستان بزارم.

۵- و آخرین چیزی که بسیار مهمه دعا برای سلامتی و تعجیل در ظهور اقا امام زمان(عج) یادتون نره.

به امید ظهور یار.خدانگهدار

                                     اللهم عجل لویک الفرج