میلادش مبارک باد

 سلام دوستان
شرمنده که دیر شد بلاگ اسکای تا امروز برای من مسدود بود بنابراین من سوال ویژه تولد امام زمان رو الان مطرح میکنم. با عرض پوزش منتظر کوچک

" بسم رب المولانا مهدی صاحب الزمان (عج) "

این وبلاگ در نظر دارد به مناسبت میلاد فرخنده و با سعادت امام زمان (عج) ، همچون سالهای گذشته به بهترین و زیباترین پاسخ داده شده به سوال مورد نظر جوایزی اهدا کند.

سوال : اَ گر همین الان امام زمان (عج) ظهور کنند، اولین

 جمله ای که می گویید چیست؟؟؟؟؟؟

 

جوائز به قد قرعه به سه نفر که بهترین پاسخ را داده باشند تعلق می گیرد.جوائز به شرح زیر می باشد:

نفر اول: 1عدد کارت اینترنتی 15 ساعته

نفر دوم: 2 عدد کارت اینترنتی۳ ساعته

نفر سوم: 1 عدد کارت اینترنتی 3 ساعته

بنابراین از تمامی دوستداران، محبان و منتظران آن امام در خواست دارم در صورت امکان این مطلب را در وبلاگ خود قرار داده(البته با هماهنگی قبلی) و با ما همکاری کنید.

با تشکر صمیمانه از تمامی دوستان.منتظر کوچک


 آخرین مهلت ارسال پاسخ ها شب اول ماه مبارک رمضان

نظرات 7 + ارسال نظر
اسمی جز بی اسمی برایم مباد دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 08:24 ب.ظ http://www.harimeyas.persianblog.com/

بالاخره هرکس وقتی آقاش رو می بینه اونقدر از گناه هایی که کرده شرمنده است که نمیتونه حرفی بزنه .. بغض گلوشو میگیره و گریه کنان به پای آقاش می افته و توی ذهنش طلب عفو میکنه ... و ته دلش امیدواره که آقاش دستش رو بگیره ...

رضا جمعه 24 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:24 ب.ظ http://majnonvar.persianblog.com/

سلام دوست خوبم
می گفتم:یا ابا صالح المهدی ادرکنی
چون آقا فرموده با این اسم صدایم کنید
(ممنونم که آمدی به من سر زدی)

هادی شنبه 25 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 07:50 ق.ظ http://iranepak.persianblog.com

از گذرت ممنون.

حسین دوست قرین(دوستی) شنبه 25 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 06:50 ب.ظ

به نام خدا
میگویم:
طی کنم با اشک خود افاق را تا ببینم سید العشاق را مهر و مهتاب منی یبنل حسن عشقو ارباب منی یبنل حسن

بهشت شنبه 25 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 09:16 ب.ظ http://sahrayeeshgh.persianblog.com

بنام خدا سلام بزرگوار...خیلی سوال شما سخته آخه نمی دونم شنیدی یا نه یه روز که به اصرار خانواده مجنون لیلی برای دیدن مجنون میاد هنوز سایه لیلی رو بر روی خیمه ندیده بیهوش میشه...من که اسمش هم اشکم جاری میکنه....من اگه آقا رو لیاقت داشته باشم ببینم میگم ای آمده از صحرای عشقم ای تو بهشتم بیا و مرا سیراب کن از بادیه عطش عشقت بیا تا کویر نباشم وشعر بارون رو بخونم بیا ای همه هستی به فدایت که انتظار داره چشم هام رو پر خون ودلم رو شکسته تر از همیشه میکنه.....السلام علیک یا ابا صالح

مهدی سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 06:04 ب.ظ

مگه فضولی(خصوصیه)
گفتن به بچه ها هم نگین! وقتی بزرگ شدی آنلاین شو بهت میگم.
هنوز زود این چیزا واست ۱۵+

پردیس چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:06 ق.ظ http://version.blogsky.com

سلام
ممنون که سر زدین.
با عرض معذزت از اینکه دیر جوابتون رو دادم.
لینک وبلاگتون رو داخل وبلاگم گذاشتم...
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد