آغاز امامت امام زمان (عج) مبارک باد

1.امروز روزیی که

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 01:19 ب.ظ http://khabar.blogsky.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز
بر اساس پیشنهاد شما لینک شما را در وبلاگ خودم خبرکده گذاشتم منتظر اقدام شما هستم

سلام دوست عزیز
ممنون از اینکه حرف ما رو زمین نداختید و قبول کردید.واقعا هم ممنون ومن هم در عوض لوگوی شما رو قرار دادم.ممنون از همکاریتون
به امید ظهور یار
خدانگهدار

سها یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 05:16 ب.ظ http://sunboyz.tk

سلام به همنام های خودم
براتون آرزوی موفقیت میکنم !

سلام دوست عزیز
من هم از اشنایی با شما دوست عزیز خوشحال شدم.من هم برای شما ارزوی موفقیت میکنم
به امید ظهور یار
خدانگهدار

شمیم یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام با تاخیر مبارک باشه خوشا ظهورش و حضورش اللهم عجل لولیک الفرج بفدای مولای غریبمون یامولا علی ادرکنا بظهورالحجة

سلام شمیم عزیز
این روز بسیار بزرگ بر شما هم مبارک .موفق باشید
به امید ظهور یار
خدانگهدار

حسینی یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 05:13 ق.ظ http://dadkhahi.blogsky.com

بنام خدا سلام دوست عزیز
دور از شان شماست که در وبلاگ به این خوبی به یکی از پیشوایان مسلمانان به این صورت علنا دشنام و هتک حرمت نمائید بیاد داشته باشید که این شخصیت مورد علاقه اکثریت مسلمانان است و هفته وحدت نیز از ابتکارات ما یعنی شیعیان است آیا اینگونه میخواهیم اتحاد بین مسلمانان در برابر بی دینان و کفار ایجاد کنیم یقین بدانید که بکار بردن اینگونه الفاظ و عبارات آب به آسیاب غیر مسلمانان ریختن است.تا کنون فکر کرده اید چه کسانی از اختلافات بین شیعیان و اهل تسنن سوءاستفاده کرده اند؟ آیا بهتر نیست دیگر به این امور بیهوده که عاقبت خوشی برای جوامع اسلامی ندارد پایان دهیم؟

سلام حسینی جان
من واقعا نمی دونم چگونه از شما دوست مهربان تشکر کنم من خیلی خوشحال شدم که اشکال من را بهم گفتید.کوتاهی از بنده بود.من ان را اصلاح کردم.ممنون.راستی وبلاگ قشنگی دارید./
به امید ظهور یار
خدانگهدار

علی جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:55 ب.ظ

سجاد جان من که دیگه روم نمیشه تو روت نگاه کنم اما اگه تنها ۸ روز بهم وقت بدی تمام اون قولهایی که دادم رو عمل میکنم دوست دارم علی.

سلام علی جون
خوبی؟؟؟؟اقا این حرفها چیه ؟؟؟اقا هر وقت تونستی انجام بده.مسئله ای نیست.ممنون
خداحافظ

سجاد جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.diamound01.blogsky.com

سلام//این روز بر شما هم مبارک//آقا اگه یادت باشه ما قبلن تبادل لینک کردیم ولی شما برداشتین

سلام اقا سجاد خوبین؟؟؟؟
اقا من شرمنده ام.من لوگوی شما رو تو این یکی قالبم(ویژه شهادت)گذاشتم ولی یادم رفت که به این یکی قالبم هم انتقال دهم.من این کارو کردم.موفق باشید
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد