ممنون از بابت نظرات

سلام بروبچ خورشید.حالتون که خوبه؟؟؟؟؟
آقا نمیدونم چه جوری ازتون تشکر کنم.واقعا ممنونم.از همتون حالا اینجا اسم نمی برم.بازم میگم منی که برای هر ۱۰ تا مطلب یه دونه نظر میدادن*حال برای هر مطلبم حداقل ۳ تا نظر میدن.واقعا جای شکر داره.ازتون ۴-تا خواهش داشتم:۱-اگه دسترستون یه آهنگ درباره ی عید دارید ادرسشو بگید بزارم وبلاگم.۲-اقا شما که تو وبلاگ دارید نظر می دید ادرس وبلاگتونو بزارید تا بهم دیگه لینک بدیم.(اگه لوگو باشه بهتره).۳-اگه ویژه نامه ای درباره ی عید نوروز خواستید به من بگید  تا توی وبلاگ قرار بدم۴-این مهمترین خواهشم این که اگه میتونید توی تعطیلات عید نوروز ۱۰۰۰ تا صلوات برای سلامتی آقا امام زمان(عج) بفرستید.ممنون میشم
خوب اگه کاری*نظری*انتقادی داشتید بگید تا هم انجام بدم وهم اصلاح کنم.ممنون
خدانگهدار

نظرات 7 + ارسال نظر
نوید چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 11:05 ق.ظ http://nikkar.blogsky.com

با سلام

به نیک کار خوش آمدید

ممنونم که به من سر زده اید

امیدوارم دوستان خوبی باشیم

ستاره سهیل چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:04 ب.ظ http://miladzeshte.persianblog.com

سجاد عزیز سلام
ممنون که میائی و سر میزنی...
من آهنگ وبلاگم را از جائی نمیگیرم و خودم تکه برداری میکنم و با استفاده از فلاش اونو در یه فضای اینترنتی قرار میدم .
اگه تو هم بخوای میتونم برات درست کنم فقط نمیدونم از چه موزیکی خوشت میاد.

مرد یخی پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:40 ب.ظ http://girl.blogsky.com

سلام .
سال نو رو به شما و خانواده محترم تبریک عرض می کنم و امید وارم سالی همراه با موفقییت و سلامتی برای شما باشد.

زلال پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:42 ب.ظ http://labeik.persianblog.com

سلام...مشتاق دیدار ..خوبی ان شا الله..؟/ان شا الله در کنار خانواده سال خوب و خوشی رو در پیش داشته باشین..شرمنده من دیر به دیر میام...به بزرگواری خودتون ببخشین..انشا الله همگی ابتدای امر نشاط روحی رو بدست بیاریم در این سال نو و بعد نشاط جسمی..و حفظ ارزشها و دعا برای فرج اقا سر لوحه کارامون باشه...خوشحال میشم سر بزنین...یا علی التماس دعا..ان شا الله بازم میام..اگه اومدی ...اره ورگنه./..منم..(((بازم میام..))..خیلی دعام کن..الهم عجل لولیک الفرج

نوید مهدی زاده پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 03:28 ب.ظ http:// امیدوارم بزودی همکار بشویم

آقای سجاد حسن زاده سلام

من نوید مهدی پور هستم از شهر قزوین و 14 سال سن دارم

من از وبلاگ شما خیلی خوشم اومده و تا به حال یک بار دیگر هم بروی وبلاگ شما آمده بودم ولی چون خیلی دیر باز شد نتوانستم نظر برایتان بگذارم

ان موقع که من آمدم وبلاگ شما در مورد دین بزرگ اسلام بود اما حالا مثل اینکه تغییر ایده داده اید

اما به هر حال هرچه که باشد وبلاگ شما همیه قشنگ بوده و هست

من 9 ماه پیش کامپیوتر خریدم و الان هم خلی دوست دارم برای خودم یک وبلگ دشته باشم ولی میدونم که نمی توانم

زیرا من بلد نیستم شکل آن را قشنگ کنم و نیاز زبه یک راهنما دارم و من ما را بهترین راهنما برای خودم می دانم

اگر موافق باشید یک طرح نو در زمینه وبلاگ نویسی ایجاد کنیم !

چگونه ؟ ما با یکدیگر در وبلگ زم زم 69 مینویسیم . یعنی هم من بتوانم در این وبلاگ بنویسم و هم شما اینجوری بیننده های ما خیلی زیاد میشوند

من دوست دارم در مورد مطالب ادبیات فارس و عرب و اسلام بنویسم زیرا که پدرم دبیر ادبیات است و به من کمک میکند

آیا شما قبول دارید که ما با یکدیگر مطلب بنویسیم ؟ الان پدرم هم پیش من نته است و سلم میرسانند

اگر قبول میکنید به ایمیل من در یاهو نامه بنویسید متشکرم نوید مهدی پور از قزوین - 14 ساله

دوستتان دارم خدانگهدار شما و خانواده بزرگوارتان باشد . ( ان شا الله ) در ضمن یادم رفت سال نو هم بر شما مبارک باشد

منتظر جواب شما هستم قربان شما نوید

۷۰۷ پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 05:18 ب.ظ

سلام داداشی..خوبی خوش میگذره ...//اوخ چرا میزنی بابا میدونم خیلی دیر به دیر میام...شما ما رو ببخش...سال خوبی داشته باشی اگه تونستم سال تحویل مزاحمت میشم..و گرنه هم که از همین جا تبریک منو قبول کن...سلام خانواده رو برسون..قربون اون عشق پاک امام زمانیت برم ...ما که فقط به در گاه اقا شرمنده ایم...و ملتمس دعـــــــــا...این یه بیت شعر عمو رو هم برات یادگاری می نویسم..((تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد....حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد...)))..یا علی التماس دعا داداش جــــــــــــــــون.

سجاد ح جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:58 ب.ظ

ای قلم سوزلرینده اثر یوخ آشنادن منه بیر خبر یوخ
گلده بو جمعه ده گشده الله فاطمه یوسفینده خبر یوخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد