پیشاپیش سال نو مبارک









یه شعر :

یوسفم ، سلام دوباره خونه بوی تو گرفته    

از شمیم بوی عطرت غم و غصه ام برفته

 

یوسفم ، بیا که امشب شب جشن شادیمونه

چادر شب عروسی سرمه بین همونه

 

یوسفم من به این حرفها عادت دیرینه دارم

چه غم از طعنه مردم ، من تو رو تو سینه دارم

 

بذار این مردم بد عهد فکر کنن که من دیوونم

آخه این مگه گناه که می خوام پیشت بمونم

 

بذار امشبم با عکست دلمو راضی کنم باز

بذار امشبم یه بلبل بخونه واسم یه آواز

 
بذار این بشقاب خالی باشه هر شب توی سفره

تا اگه اومدی یک روز ، نمونی یه وقت گرسنه

 

بذار این چشم های خسته باز در انتظار بمونه

نکنه باور کنن که نمی آیی دیگه به خونه

 

بزار این سنگ مزارت ، رنگ کهنگی بگیره

من باور نمی کنم که مرغ عشق من بمیره

 

بذار این قلبای سنگی دلشون واسم بسوزه

بذار فکر کننن که این حرف یکروزه و دوروزه

 

بذار این صورت زردو سرخ کنم بازم با سیلی

تا بدونن همه مردم که اینه مرام لیلی

 

بذار این بارون چشمام مثل نوبهار بباره

آخه باز یک سال گذشته ، امروز اول بهاره

به دلم افتاده امسال ، سال آخر فراق
دیگه یوسفم بیادش ، گلی که شکسته ساقه

 

بذار این روزها و ماهها بیان و برن مرتب

اما من می گم که دیگه یوسفم میادش امشب ...



                                    

نظرات 3 + ارسال نظر
شمیم سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام انشالله سالمون با یاد اقا وخود اقا باشه التما س دعا اللهم عجل لولیک الفرج بفدای مولای غریبمون یامولا علی ادرکنا بظهورالحجة

کروکدیل سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:36 ب.ظ http://corocodile.blogsky.com

سلام از اینکه به ما سر زدی ممنون
وبلاگت زیبا بود.حق یارت.

ستاره سهیل چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 09:40 ق.ظ http://miladzeshte.persianblog.com

سلام به سجاد عزیز...انشااله دعای مولامون امسال برای همه سلامتی و سعادتمندی به ارمغان بیاورد.عیدت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد