...

سلام عاشقان مهدی
خوب هستید؟؟؟می خواستم بی مقدمه برم سر اصل مطلب.من میخواستم مشخصات خودم بنویسم برای شم که بهتر با هام آشنا بشید ولی متاسفانه دیدم بعضی از دوستان خیلی کارهای ... انجام میدند.منی که تو هر ۱۰ تا مطلبم شاید ۱ دونه نظر توش پیدا میشد.حالا تو مطلب ویژه انتخابات ۱۶ تا نظر داده بودناولش
که دیدم ۱۶ تا نظر خیلی خوشحال شدم.ولی وقتی بازش کردم دیدم از ۱۶ تا نظر ۱۵ تا بد وبیراه بود.یه سوال برام پیش اومداخه چرا ما همه باید دنبال سیاست باشیم.دیگه نمیتونم خودمو نگاه دارم.من سجاد حسن زاده از تهران ۱۴ ساله سال سوم راهنمایی ام.اره دوست عزیزی که گفته بودی چرا تو ادرس وبلاگت ۶۹ هست.من متولد سال ۶۹ هستم
.
ماآدماچرابایددنبال سیاست باشیم
به خاطر همینه آقا ظهور نمیکنه.من این همه مطلب درباره ی امام زمان مینویسم ولی از بین هر ۱۰ تا ۱ دونه نظر هست.حالا فردا می یام میبینم ۲۰ تا نظر در باره ی
این مطلب نوشتن و همه شم توش نوشته سجاد حسن زاده بسیجی فلان فلان شده.آخه مرد مومن تو از کجا میدونی بسیجی ام.گیریم که بسیجی ام مگه اشکالی داره.امیدوارم همه تون مطلبمو گرفته باشید
یاحق......

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدرضا چهارشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 07:17 ب.ظ http://steghlal.blogsky.com

قبل از هر چیزی می خوام بگم که بهتره رنگ فونتت یا رنگ بک گراند را عوض کنی چون نوشته هات قابل خوندن نیست ...

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام
آفرین به شجاعتت . فکر نمیکردم انقدر سن و سالت کم باشه . میدونی ؟ اینایی که بهت بد و بیراه میگن دلشون از وضع مملکت پره . تا حدودیم حق دارن . خوب تو هم بی پرده حرف میزنی . بیخیال بابا . ببخش همرو . ایشالا خدا هم ببخشه ما رو و اونایی رو که ملت رو نسبت به اسلام بدبین کردن . البته شک دارم که خدا اونا رو ببخشه .

ببین.تو امیدوارم کردی.دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد