زلزله بم یک فاجعه ملی


مصیبت دردناک زلزله بم را به همه هم میهنان خصوصاً بازماندگان این حادثه تسلیت میگوئیم

 زمین لرزید ، سقف نالید ، دیوار نالید و مردم خفته در خواب نوشین صبحگاهی  را به خواب ابدی فرو برد . بم کهنسال به یک لرزش زمین به تلی از خاک بدل شد. 
چهره مردمی که نخلستان سایه بر آن افکنده بود هم اینک خونرنگ است . پیکره های نازک زنان و کودکان در فشار سنگین خشتها فسرده ، دستانی که شیرینی به سفره هر ایرانی هدیه کرد اینک در زیر خاک های سرد بی جان شده و گامهایی که استوار ، از نخل ها بالا می کشید اینک در زیر آوار از رفتن بازمانده است و قلب ملتی اینک در بم می تپد، اشک ملتی برای بم فرو می چکد. کودک بم ، زن و مرد بم اینک داغدار است و بر سینه هر ایرانی هر جا که باشد داغ بم نشسته است . زمین ، چه بی رحمانه در آغاز فصل سرد ، دل یک ملت را به غمی جانکاه داغ زد. اینک نه کودک بمی که کودک ایرانی در خاکهای سرد خفته است .

بم استوار در طول تاریخ اینک ناتوان بر زمین نشسته است . این درد را صبوری چون توان بود. این اندوه سنگین را چه کسی می تواند بر این مردم تسلیت گوید ، جز خدای ؟ از خدا بخواهیم که این اندوه را تسکین دهد و این جراحت را التیام بخشد.

در این راستا این وبلاگ ضمن عرض تسلیت فاجعه زلزله بم ، همدردی خود را به هموطنان عزیز خصوصاً خانواده های مصیبت زده اعلام می دارد و ضمن کمک رسانی و حمایت های بی شائبه از آن عزیزان ، از شما بینندگان وبلاگ درخواست می گردد در این امر خیر و ملی از هیچ کمکی دریغ نفرمائید .

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 6 دی‌ماه سال 1382 ساعت 07:32 ب.ظ http://ice-hell.blogsky.com

سلام....منتظزما

علی شنبه 6 دی‌ماه سال 1382 ساعت 11:36 ب.ظ http://aie.blogsky.com

خدا ... امید وارم کمک کند او که همیشه یاریمان کرد در هر حال.

علی یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1382 ساعت 03:20 ب.ظ http://aie.blogsky.com

اون تغییراتی رو که خواسته بودید رو انجام دادم منتها اهنگ رو هر کاری کردم نشد بخشید دیگه.

گمنــــــام زن سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1382 ساعت 07:10 ق.ظ http://sogand-ke.blogsky.com

سلام دوست عزیز....با ارزوی موفقیت روز افزون شما....باید بگویم وبلاگ زیبایی داری...قلمی زیبا و بیانی شیوا.....برات ارزوی موفقیت میکنم اگر مایل بودی به کلبه حقیر ما هم تشریف بفرمایید اگر افتخار بدین و ما رو قابل بدونید تبادل لینک یا لوگو کنیم. یــــــاعلــــــی.

۷۰۷ چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1382 ساعت 12:30 ب.ظ

سلام..خوبی داداش جونم...نو کرتو برم...فدات بچرخم..چقدد ربا حال شده اینجا...بیا ..اینم پیغام من...ولی خودمونیم داری اون بالا بالا ها میپری...ما رو هم یادت نره..یا علی التماس دعا..خدا نگه دار.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد